22.09.2020

Анна Чібісова -дизайнер, про свій бренд

Дизайнер Анна Чібісова і її модний бренд: гардероб для красивого життя.

Сучасні світські левиці не задовольняються багатством і популярністю. Жага самовираження змушує їх шукати різні способи реалізації талантів. Дизайнер Анна Чібісова і її модний будинок Maison d’angelann — приклад успішного перетворення світської дівчини в бізнес-леді. Чим примітний бренд з ангельською назвою, і хто його очолює?

Біографія дизайнера.

Анна Чибісова народилася в м. Харкові (Україна). Після закінчення середньої школи дівчина вступила до Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого. Чибісова успішно пройшла курс навчання, ставши дипломованим правознавцем.

Протягом декількох років майбутній дизайнер працювала нотаріусом у рідному Харкові. Пізніше Чібісова виступила співзасновником бренду жіночого одягу під назвою Maison d’angelann.

Сьогодні Анна живе в Парижі. Вона є ідейним натхненником, дизайнером і співвласницею будинку моди Maison d’angelann. Чибісова знаходиться в приятельських відносинах з зірками вітчизняної світської хроніки: Оленою Шишковою, Вікторією Боней, Ксенією Бурдою, Ганною Калашниковою.

Дизайнер веде особистий аккаунт в «Інстаграме». Чибісова відкрита до діалогу і активно спілкується з відвідувачами своєї сторінки.

Анна не присвячує публіку в подробиці особистого життя. Шлях перетворення Харківського нотаріуса на світську левицю також дає простір для гіпотез.

Факти про кутюр’є.

Анна Чібісова закликає передплатників задавати собі питання. У відповідях вона обіцяє бути максимально відвертою. Про що дізналися користувачі соцмережі:

  • Зріст Анни Чибісової — 175 см.
  • Вага – близько 50 кг.
  • Знак зодіаку – Стрілець.
  • Улюблена їжа-кавун, саме незвичайне блюдо – жаб’ячі лапки.
  • Яскравий спогад з дитинства-плюшевий ведмідь, подарований на 5-річчя.
  • Ідеали краси-Моніка Белуччі і Жизель Бюндхен.
  • Серед курортів Анна Чібісова віддає перевагу Дубаю.

Інформація про модний бренд.

Марка Maison d’angelann заснована в 2014 р Будинок моди-плід дружби і творчої співпраці Анни Чібісової і Анжеліки Святаш. Вона є дружиною українського народного депутата.

У своїй роботі дівчата приділяють особливу увагу матеріалам і майстерності крою. Для виробів беруться високоякісні тканини з вовняних і шовкових волокон, натуральне хутро, кашемір і шкіра.

З 2015 р Анжеліка Святаш і Анна Чибісова співпрацюють з зірками. Дві капсульні колекції одягу були створені у співавторстві з Оленою Шишковою-моделлю і колишньою супутницею репера Тіматі.

У 2018 р зірковим дизайнером Maison d’angelann стала телеведуча Вікторія Боня.
Чибісова і Святаш орієнтуються на міжнародний ринок. У Maison d’angelann є англомовний сайт, який дає можливість онлайн-покупки виробів з будь-якої точки світу. Бутіки бренду працюють в Москві, Баку, Одесі та Дубаї. У планах Maison d’angelann-відкриття фірмового магазину в Монако.

Анна Чібісова активно просуває свій бренд в Інтернеті і в режимі реального часу. Вона бере участь у рекламних фотосесіях для каталогів Maison d’angelann. Знімки Анни-джерело натхнення для потенційних клієнток. У своєму акаунті Чібісова наочно демонструє, де і як потрібно носити одяг її дизайну.

Стиль і асортимент марки.

Модельєри Анна Чібісова і Анжеліка Святаш віддають перевагу жіночним силуетам. У Maison d Angelann в пріоритеті романтичний чуттєвий стиль. Мереживо, пір’я, вишивка і волани виступають в якості елементів декору і підкреслюють гламурний характер туалетів. Maison d’angelann випускає кілька видів продукції:
Повсякденні базові речі і трикотаж. Вечірні туалети. Пляжний одяг і купальники. Шкіряні аксесуари.
Туалети марки Maison d’angelann розраховані на залучення чоловічих поглядів, вони ідеально підходять для яскравих виходів у світ і розкішного відпочинку на фешенебельних курортах.

Анна Чибісова і її будинок моди – приклад гармонійного балансу особистого стилю і творчого почерку дизайнера. Світська левиця-муза і ідеальна клієнтка власного бренду. Одяг від Maison d’angelann-втілення шику і зразковий гардероб для красивого життя і дозвільного проведення часу.

Дизайнер бренду Maison d’angelann

Дизайнер бренду Maison d’angelann Анна Чибісова передала медикам Харківської обласної клінічної лікарні захисні маски. За її словами, під час карантину виробництво частково переорієнтували на створення масок.
«Сьогодні передали в харківську лікарню маски для наших ангелів-охоронців-медиків. У цей непростий час хочу сказати спасибі всім лікарям, які борються за життя людей. Харків — це місто, де я народилася і куди повертаюся з теплом у серці. Зараз у нас є спільна проблема і я думаю, що разом її і потрібно вирішувати. Адже дуже хочеться, щоб всі були здорові і знову могли обніматися з друзями при зустрічі», — зазначила Ганна Чибісова.

Ганна Чибісова також підкреслила, що незважаючи на послаблення карантину, коронавірус COVID-19 в Україні ще не перемогли. Допомога медикам-це важлива складова боротьби з хворобою.

«Країна почала виходити з карантинних обмежень, але кожен день сотні людей в різних регіонах України хворіють коронавірусом. Нам все ще потрібно ретельно берегти себе і оточуючих. І пам’ятати про лікарів, які борються проти цієї хвороби. Наприклад, у Харкові коронавірусом захворіли більше 500 осіб, серед них-чимало медиків. Всім бажаю здоров’я і якнайшвидшого одужання. І сподіваюся, що і ці маски стануть в нагоді, щоб захистити наших лікарів і медперсонал», — заявила Ганна Чибісова.

Довідка . Анна Чибісова-відомий український дизайнер, одна з творців бренду Maison d’angelann, який з’явився в 2014 році. Під час карантину бренд надає швеям, фахівцям в технологіях, моделям місця для навчання, щоб підтримати молодих фахівців. За роки після створення Maison d’angelann став популярний в Європі-Парижі, Монако, Сен-Тропе, а також в таких країнах, як Катар і Об’єднані Арабські Емірати. Нещодавно бренд Maison d Angelann на 50% збільшив кількість співробітників в головних офісах. Зараз планується відкриття ще одного бутіка бренду в Парижі, який українські дизайнери ділитимуть з британською маркою Jenny Packham

Анна Чибісова, Біографія.

Ганна Чибісова разом з подругою дитинства Анжелікою Святаш створили бренд Maison d Angelann в 2014 році. Сьогодні цей лейбл знають по всьому світу-від США і Сен-Тропе до Монако і Катару. Їх VIP-клієнтами є супермодель Ірина Шейк, перші леді Італії та Хорватії, дочка президента Азербайджану Лейла Алієва та інші селебріті.

Анна Чибісова народилася в 1985 році в Харкові. Вже в шкільні роки проявилося трепетне ставлення Анни до естетики — в юності вона займалася живописом і бальними танцями.

Як розповідає сама дівчина, з дитинства вона прекрасно малювала, відрізнялася унікальним почуттям прекрасного і баченням краси. За її словами, художні здібності передалися по сімейній лінії, адже ще дідусь Анни Іван Прохорович Каніщев закінчив Академію мистецтв СРСР. Після вузу він більше 30 років пропрацював на заводі ХТЗ провідним конструктором в дослідно-експериментальному цеху. Іван Прохорович все життя створював нові трактори. Бабуся Анни Тамара Іванівна Каніщева працювала на тому ж заводі юрисконсультом.
Цікавиться Анна Чибісова і гуманітаристикою. Вона здобула освіту за спеціальністю» Право » у Національній юридичній академії імені Ярослава Мудрого. Анна зауважує, що на вибір її першої професії вплинув приклад мами. Адже Вікторія Іванівна Чибісова багато років пропрацювала в академічній сфері-науковим співробітником державного університету імені Каразіна. Вона спеціалізується на точних науках і викладає у вузі. Батько Анни Олександр Олександрович-успішний бізнесмен.

З 17 років, паралельно з навчанням, Анна працювала помічником приватного нотаріуса. Вже в 26 років отримала право на заняття нотаріальною діяльністю і разом з бізнес-партнером Ілоною Липинською відкрила нотаріальну контору.

Високі художні та творчі навички привели Анну Чібісову до захоплення дизайнерським мистецтвом. Так народився відомий бренд Maison d’angelann, який Анна спільно з подругою Анжелікою Святаш створили в 2014 році.

Дизайнери Maison d’angelann поставили на чільне місце не тільки жіночні силуети, які ніколи не вийдуть з моди, але і якість тканин, пошиття та оздоблення. Як підкреслює Анна Чибісова в інтерв’ю, метою створення бренду було розповісти світу про те, що в Україні є молоді таланти, чиї речі можуть стати популярні у всіх куточках планети.

Влітку 2016 року бренд Maison d’angelann з успіхом представили в Монако. Він набирав стрімку популярність і вже в 2017-му вийшов на фешн-ринок Баку і Дубаїв, а також придбав популярність в Катарі. Цікаво, що Maison d’angelann-єдиний український бренд, який отримав ексклюзивний контракт на п’ять років по співпраці з відомою Gallery Lafayett, де розміщується поруч з такими світовими марками, як Alberta Ferretti і Giambattista Valli.
Шостий рік поспіль Анна Чибісова і Анжеліка Святаш ведуть Міжнародний бізнес. Під час епідемії коронавірусу, на відміну від багатьох в індустрії, вони на 50% збільшили кількість робочих місць в головних офісах. Один з основних напрямків роботи зараз-співпраця з Middle East. Триває і підкорення брендом Європи.
У 2019 році Анна і Анжеліка створили спільний бренд з відомою бізнес-леді Іреною Сопрано — Sol Angelann. На даний момент концерн включає в себе такі бренди як Sol Angelann Shoes, Sol Angelann і Maison d’angelann.
У найближчому майбутньому відкриється ще один бутик одягу дизайнерів в модному районі Парижа. Простір «Boutique Holly» український бренд ділитиме з британським лейблом Дженні Пекхем( Jenny Packham), в чиїх сукнях класичної англійської школи знімалася Емма Уотсон в «Гаррі Поттері», а також героїня кіно «Казино Рояль» про Джеймса Бонда.

Анна Чібісова займається розвитком онлайн-продажів по всьому світу. Нещодавно була презентована лінія купальників Bikini collection Sol Angelann літа 2020.

У планах Анни-міцне закріплення марки на американському і арабському ринках. Секрет бренду Maison d’angelann — в оспівуванні сексуальності і традиційної жіночності в часи, коли світ хилить в безстатеву тематику. Анна вважає, що жінка не повинна ховатися за безформними oversize-речами. «Геть нудні світшоти і піджаки, Привіт волани, лиск, шик і Пудрові кольори», — так можна позначити напрямок, в якому працюють дизайнери.

Цікаві факти:

У речі бренду Maison d’angelann одягаються Катерина Осадча, Марія Єфросиніна, Коко Роша, Хайді Клум, Ірина Шейк, Бейонсе, Олівія Палермо, Сара Джессіка Паркер, Кейт Хадсон, Джессіка Альба та інші зірки з усіх куточків світу. Анна Чибісова дуже популярний блогер в Instagram — у неї понад півмільйона передплатників. Анна проводить більшу частину часу в Дубаї і Парижі, де зосереджені бутіки і офіси бренду Maison d’angelann.

На Instagram аккаунт Анни підписані понад півмільйона передплатників. У своєму акаунті Анна Чібісова часто викладає моделі одягу власного бренду Maison d’angelann і фото з подорожей.

Бізнес на карантині: Українська дизайнер Анна Чибісова ділиться досвідом.

Як український бренд не тільки не постраждав через кризу, але і на 50% збільшив кількість співробітників в головних офісах за кордоном.

В умовах карантину багато брендів зупиняють виробництва, а закриті бутіки деяких марок більше ніколи не відкриють свої двері. Наприклад, представники бренду Victoria » s Secret повідомили, що назавжди закривають 250 магазинів в США і Канаді.

Однак є українські бренди, які не тільки не постраждали через кризу, але ще і на 50% збільшили кількість співробітників в головних офісах за кордоном. Таким бізнесом є бренд дизайнерів Анни Чібісової та Анжеліки Святаш Maison d’angelann.

«Наші обсяги продажів зросли під час карантину. Ми працюємо з преміум-сегментом і у нас відмінно налагоджені онлайн-продажі по всьому світу. За ці роки ми напрацювали велику базу постійних клієнтів.

На карантині дівчатам хочеться порадувати себе красивим одягом, яку можна надягати і вдома, і приміряти в очікуванні літа, коли, сподіваюся, боротьба зі спалахом коронавірусу завершиться перемогою. Наш рецепт успіху-шукати нові ніші навіть у важкі часи і працювати тільки з професіоналами своєї справи.
Тому відразу після карантину ми відкриваємо бутік в Парижі, де наш бренд буде працювати з відомим британським лейблом Jenny Packham», — підкреслила Анна Чібісова .

При цьому Ганна Чибісова розповіла, що виробництво речей у Харкові не зменшило свої потужності. Зараз всі швачки та інші співробітники Maison d’angelann суворо дотримуються правил безпеки-носять захисні маски, використовують антисептики і регулярно проводять санітарну обробку приміщень.

«Ми залишаємося на сторожі здоров’я. Швачки бренду працюють з любов’ю над кожним стібком в повній екіпіровці-з обов’язковими захисними масками, антисептиками і дотриманням всіх-всіх правил. Здоров’я нашої команди для нас пріоритет», — заявила Ганна Чибісова.

Дизайнер Анна Чибісова зазначила, що сукні бренду Maison d’angelann навіть на карантині, вдома, надягали відома українська модель Алла Барановська, відома ведуча Катерина Осадча, актриса Марія Єфросиніна, колишня невістка екс-президента Ліза Ющенко і Міс Україна Карина Торрес.

«Зараз лавина онлайн-замовлень на купальники з нової колекції нашого спільного з Іреною Сопрано бренду-Sol Angelann. Ми дуже ретельно підходимо до упаковки речей, все виробництво знаходиться в умовах ретельної санітаризації, працівники — в обов’язкових масках і рукавичках. Я впевнена, що якість цінується в будь-які часи. Тому що дівчата знають, що наші речі не тільки збирають захоплені погляди. У них ще максимально зручно. У наших купальниках можна плавати, танцювати і займатися з дітьми. У будь — якій з цих ситуацій вам буде зручно», — підкреслила Ганна Чибісова.
Дизайнер розповіла також, що зараз бренд розширює виробництво в Києві.
«Незважаючи на карантин, ми збільшили кількість робочих місць на фабриці в Києві і активно працюємо над створенням нової колекції Sol Angelann Shoes. Колодка для нашого взуття розроблялася в Італії, якість не поступатиметься кращим світовим брендам. А ще важливо те, що бренд Maison d’angelann зараз допомагає початківцям дизайнерам.

З першого червня ми надаємо безкоштовне місце в наших бутиках для нових брендів. У складні часи підтримувати новачків дуже важливо. Також ми навчаємо людей, щоб у майбутньому надати їм робочі місця на нашому виробництві. Завжди готові вчити тих, у кого є мотивація, fashion-бізнесу», — розповіла Ганна Чибісова .
Дизайнери Maison d’angelann беруть участь в дизайні і пошитті сценічних костюмів для відомих співачок. Серед клієнтів бренду, за словами Анни Чібісової, супермодель Ірина Шейк, перші леді Італії та Хорватії, дочка президента Азербайджану Лейла Алієва та інші відомі особистості. Бренд Анни Чибісової і Анжеліки Святаш був створений в 2014 році. Maison d’angelann-єдиний український бренд, який отримав ексклюзивний контракт на п’ять років по співпраці з відомою Gallery Lafayett, де розміщується поруч з відомими світовими марками Alberta Ferretti і Giambattista Valli. Речі дизайнерів також представлені в Монако в Loona Concept store Monaco, а також в мультибрендовому бутіку в Сен-Тропе. Також речі бренду продаються в шоу-румах Катару.

Дизайнер Анна Чібісова відкрила бутік Maison d’angelann в Абу-Дабі.

Ганна разом з подругою дитинства Анжелікою Святаш створили бренд Maison d Angelann в 2014 році. Сьогодні цей лейбл знають по всьому світу-від США і Сен-Тропе до Монако і Катару. Їх VIP-клієнтами є супермодель Ірина Шейк, перші леді Італії та Хорватії, дочка президента Азербайджану Лейла Алієва та інші селебріті.

Під час епідемії коронавірусу команда бренду Maison d’angelann працювала не покладаючи рук. Бренд не залишався осторонь і допомагав лікарям у такий непростий період.

Більш того, були розширені робочі місця і створювалися нові приголомшливі колекції. Паралельно з благодійністю тривала робота над відкриттям нових бутиків.

«Як тільки зняли карантин, бутік Maison d’angelann з успіхом відкрився в Абу-Дабі», розповідає Анна.
«Ми розташувалися в самому серці Абу-Дабі з величезним спейсом бренду Maison d’angelann, з колекцією летять шовкових суконь і Bikini collection Sol Angelann, що стало неймовірно популярно!»,- розповіла Ганна.
Корнер бренду Maison d’angelann розташувався в «Аль Бушія», адреса Al Boushiya, Avenue at Etihad Towers, Podium 2 «West Corniche».

Хочеться відзначити, що також в «Аль Бушія» розміщені колекції таких дизайнерів : Pamella Roland, Giambattista Valli, Toni Maticevski, Rachel Gilbert, Oscar de la Renta, Luisa Beccaria та ін .

Справді, відкриття нового бутіка Maison d’angelann пройшло дуже успішно. Колекції викликали справжній ажіотаж серед прихильниць бренду і були повністю викуплені фактично всі позиції.

«Тому, що східні жінки оточені любов’ю своїх чоловіків, вони приділяють дуже багато часу своїй зовнішності, своїм вбранням», — прокоментувала Анна Чибісова.

Влітку 2016 року бренд Maison d’angelann з успіхом представили в Монако. Він набирав стрімку популярність і вже в 2017-му вийшов на фешн-ринок Баку і Дубаїв, а також придбав популярність в Катарі. Цікаво, що Maison d’angelann-єдиний український бренд, який отримав ексклюзивний контракт на п’ять років по співпраці з відомою Gallery Lafayett, де розміщується поруч з такими світовими марками, як Alberta Ferretti і Giambattista Valli.
У 2019 році Анна і Анжеліка створили спільний бренд з відомою бізнес-леді Іреною Сопрано — Sol Angelann. На даний момент концерн включає в себе такі бренди як Sol Angelann Shoes, Sol Angelann і Maison d’angelann.
У найближчому майбутньому відкриється ще один бутик одягу дизайнерів в модному районі Парижа. Простір «Boutique Holly» український бренд ділитиме з британським лейблом Дженні Пекхем( Jenny Packham), в чиїх сукнях класичної англійської школи знімалася Емма Уотсон в «Гаррі Поттері», а також героїня кіно «Казино Рояль» про Джеймса Бонда.

Maison d’Angelann: SHINE BRIGHT!

Sol Atelier було створено двома молодими жінками Іриною і Тетяною в 2011 році. Дівчата були новачками в модній індустрії, але пристрасно прагнули розвивати свою справу. Згодом Тетяна пішла в журналістику. Ірина ж сконцентрувала всі зусилля на розвитку ательє, оскільки не уявляла життя без світу моди.

Мрія стати дизайнером зародилася в Ірині ще в дитинстві. У п’ять років вона шила сукні для своїх ляльок, в юності почала створювати вбрання для подруг. Тепер же її клієнтами стали світові зірки.

Однак шлях до дизайну не був таким простим. Закінчивши фізико-математичну школу із золотою медаллю, Ірина пішла вивчати фінанси в податкову академію. Паралельно з отриманням вищої освіти вона встигла закінчити Школу моделювання та дизайну, створила свою першу колекцію і навіть зуміла зайняти перше місце на конкурсі молодих дизайнерів в Сочі. Закінчивши Академію з червоним дипломом, Ірина не пішла працювати в податкових органах, а зайнялася PR — і event-проектами. Проводила концерти в Росії, ОАЕ, Казахстані, Франції, Греції, Монако та Америці.

Шляхи з fashion-індустрією знову перетнулися, коли вона почала організовувати покази та презентації для Roberto Cavalli , Valentino, GIUSEPPE ZANOTTI, Philippe Pasqua та інших. Згадавши про мрію дитинства, Ірина попрямувала до Італії, оскільки саме там роблять найкращі тканини світу. Тоді ж було засновано Sol Atelier, з роками перетворилося з маленького бізнесу на велике виробництво.

Ательє все ще займається індивідуальним пошиттям. Його клієнтками сьогодні є справжні леді, що володіють витонченим смаком і звикли носити одяг high couture. Від цієї натхненної роботи, яка передбачає пряму взаємодію з замовником, Ірина не в силах відмовитися.

Поряд з цим Sol Atelier працює як конструкторське бюро, що розробляє моделі як для російських, так і для зарубіжних дизайнерів. Ця співпраця включає не тільки створення ескізу і створення прототипу, а й підготовку всієї супровідної документації для відшиву виробів на фабриці.

Масштаб підприємства підкреслюється наявністю в ньому відділу інновацій та розвитку, завданням якого є розробка нових технологій пошиття та декорування. З 2016 року відділ приступив до розробки технології нанесення кристалів на тканину. Для цих цілей було вироблено спеціальне обладнання, що дозволяє наносити кристали на тканину за допомогою ультразвуку. Тоді-то в ательє рікою потекли замовлення на виробництво блискучих суконь.

За три роки Ірина відпрацювала технологію до досконалості. У 2019 році вона познайомилася з новими партнерами Анною і Анджелікою. Їх легкий і жіночний стиль послужив натхненням для створення колаборації. Проект виявився настільки популярним, що заслужив окремого бренду. Так, поряд з Sol Atelier з’явився Sol AngelAnn. Бренд був створений в березні 2019 року Іреною Сопрано (SOL Atelier), Анною Чібісовою і Анджелікою Святаш (Maison d’angelann). Дівчата вже мали популярність у світі моди і об’єднали свої знання, досвід і талант на створення нового, унікального продукту, перші моделі якого вже були представлені в травні 2019 в Бутиках Москви, Дубаї і Монако. Зараз сукні з кристалів Swarovski можливо купити так само і в Катарі, Нью Йорку, Лос Анджелесі та Києві. Творцями унікальної колекції одягу з кристалів, яка в найкоротші і стрімкі терміни підкорила весь світ і завоювала любов модниць. Їх вибирають на свої урочисті виходи зірки, такі як: оперна діва Аїда Гаріфулліна, Світова модель Жасмин Сандерс, топ Модель Аліна Байкова, ангел Вікторії Сікрет Сара Сампайо і навіть Світова Діва Бьенсе! Розповімо про творців бренду Maison d’angelann. Колекції бренду Maison d’angelann завжди відрізняють жіночні силуети і елегантні деталі. Адже їх створюють дві витончені дівчата, які самі із задоволенням носять вбрання і приковують захоплені погляди! Хто ж вони-дизайнери Анна Чібісова і Анжеліка Святаш. 1. Ви народилися в Харкові, розкажіть про своє дитинство. Чи Любили ви вбиратися? І чи була мама прикладом для наслідування в стилі? Анна: Моя мама велика модниця, я завжди підглядала, як вона становить образи для різних випадків. Поки мама була на роботі, я відкривала її шафа і приміряла каблуки, прикраси та сукні. У той момент я відчувала себе принцесою.

У дитинстві я займалася балетом і бальними танцями. Мама брала мене з собою в ательє, де ми з кравцем придумували сукні для чемпіонатів: тканини, страусині пір’я, Стрази, сукні з відкритою спиною швидко розвинули мій смак і в деяких колекціях можна помітити відсилання до них.

Анжеліка: моїм першим зразком стильної жінки була мама, і до сих пір я люблю її манеру одягатися. Ще я годинами розглядала модні журнали, Сінді Кроуфорд-моя ікона стилю в юності. З віком я зрозуміла, що власний стиль — це робота і самовідчуття, які не мають нічого спільного з модельними фото в журналах.

2. Дівчатка, у вас обох юридична освіта, як Ви зважилися на кардинальну зміну діяльності? Анна: ми обидві вчилися в юридичній академії і захоплювалися модою, але мрія так і залишиться мрією, якщо не спробувати її здійснити. Коли ти не можеш знайти те саме плаття, залишається придумати його самій. Зараз я призупинила свою нотаріальну діяльність через брак часу, але повернутися до неї можу в будь-який момент.

Анжеліка: після роботи ми з Анною сиділи ночами, малювали ескізи, шукали тканини і тих, хто допоможе нам відшити перші семпли. Було складно поєднувати все це з роботою в нотаріаті, але ми впоралися. Друзі та рідні нас підтримали, тому ми змогли повірити в свої сили і не зупинитися на самому початку.

3. На сьогоднішній день дизайнер-це в основному творча робота або ще й тотальний контроль за фінансовою та організаційною стороною розвитку успішного бренду? Анна: справа дизайнера — придумати і пояснити ідею, щоб її могли втілити в життя. Здавалося б, суцільна творчість, але я — перфекціоніст. Після того, як плаття готове, потрібно професійно відзняти лукбук. Це ще один творчий процес, в якому я беру участь як модель. Мені важливо відчути, як сидить плаття, які тактильні відчуття від нього. Це важливо, тому що бренд Maison d’angelann про естетику і розкоші. За фінансову сторону відповідає наш фінансовий директор і бухгалтер. Це ті люди, без яких ми не уявляємо нашу роботу.

Анжеліка: розвиток бренду передбачає масу справ. Ми вчасно делегували деякі обов’язки співробітникам, але залишили і собі чималу частину. Найчастіше ми обговорюємо нову колекцію разом з Анною і вирішуємо, що саме в неї увійде. Перш, ніж віддати нашу ідею в розробку, я вибираю тканину і уявляю, як буде виглядати плаття. Я не беру участь в зйомках як модель, але часто приїжджаю допомогти з організацією і збором цілісних образів.
4. За кожною чудовою колекцією стоїть філософія бренду і натхнення автора. Розкажіть про філософію MAISON D’angelann? І що вас надихає? Анна: мене надихають сучасні жінки. Вони розумні, красиві і хочуть виглядати ідеально в будь-який момент свого життя: на вечірці, серйозному заході або в домашній обстановці. Елегантність і невимушена сексуальність — саме це транслюють жінки 21 століття. І, безумовно, з ними поруч гідні чоловіки, яких вони надихають своєю природністю і енергією.

Анжеліка: філософія бренду — естетика «slow fashion». Одяг — це самовираження, внутрішня свобода і гармонія, яку важко досягти без впевненості у своїй привабливості. Одяг MAISON D’angelann саме для таких жінок.
5. Який одяг ви віддаєте перевагу в повсякденному житті? Анна: у звичайному житті мене рідко можна побачити на підборах і в міні, тому що я завжди кудись поспішаю. Я веду бізнес і обожнюю подорожі, тому мій гардероб складається з вечірніх, ділових суконь і зручного одягу.

Анжеліка: я люблю простий крій і якісну тканину. У такому одязі відчуваєш себе природно і легко. Віддаю перевагу розслаблені образи, часто граю з кольором і фактурою тканин.
6. Поділіться з нашими читачками своїми секретами щастя? Анна: щастя у кожного своє. Для мене це відчуття спокою і любові.
Анжеліка: моє щастя — це сім’я, рідні та близькі люди. Коли вони поруч, мені більше нічого не потрібно.
Яку з героїнь відомих фільмів ви бачите в образі від вашого бренду? І чому?
Анна: Керрі Бредшоу сподобалися б наші сукні:) її яскравий стиль і впізнавана манера одягатися навіть після стількох років залишається еталоном для багатьох дівчат.

Анжеліка: а Холлі Голайтлі оцінила б наші вечірні вбрання. Стиль персонажа Одрі Хепберн імпонує мені лаконічністю, а сукня Юбера де Живанши і зараз виглядає сучасним і сексуальним.

Поради дизайнерів

У нас є три заходи: — перше побачення; — святкування Дня Народження;-закрита fashion-вечірка.

Який образ з Ваших колекцій ідеально підійде до події? Чому?
1. На перше побачення можна надіти романтичне плаття Angelann. Воно пошите з летить тканини, яка буде створювати хвилюючі драпірування при русі. У ньому можна зачарувати кого завгодно!
2. День Народження-це особливий привід, і образ залежить від місця проведення і тематики. Якщо це вечірній захід, ми рекомендуємо надіти блискуче плаття Swarowski з розрізом, красиво відкриває ніжки.
3. Закрита fashion-вечірка передбачає наявність модних гостей і можливість дрес-коду. Нещодавно ми зробили колаборацію з Irena Soprano, власницею Бутік-Ательє преміум класу, і разом створюємо сукні, посипані камінням Swarowski. Міні-плаття в каменях або максі з декольте — ідеальне рішення. Будь-яка дівчина хоче виблискувати на вечірці!

Анна Чибісова. Хто це? Що відомо про неї? Чим привернула увагу?
Анна Чібісова( Anna Chibisova), дизайнер одягу під брендом.
D’angelann, так само є моделлю.
Випускаються речі цієї марки досить симпатичні.
Є сторінки в соцмережах.

Добрі справи на карантині: дизайнер Анна Чибісова передала благодійну допомогу дітям

Засновниці бренду Maison d’angelann Анна Чибісова і Анжеліка Святаш передали благодійну допомогу в Центр соціально-психологічної реабілітації дітей Харкова. Йдеться про речі на суму майже 1,5 млн гривень.

«Дуже важливо, щоб кожна дитина довше залишалася дитиною. Був щасливим і не думав, що йому поїсти, надіти і як вирішити дорослі проблеми. Про це повинні піклуватися люди старшого віку. У моєму рідному Харкові є діти, які опинилися в складних життєвих обставинах. У деяких батьки довго не можуть знайти роботу, у деяких — проблеми ще важче. Думаю, якщо ми всі разом будемо допомагати тим, хто потребує турботи, то отримаємо щасливе і світле суспільство. Адже добрі вчинки завжди знаходять відображення в серцях “, — зазначила Ганна Чибісова.

Анна Чибісова та Анжеліка Святаш передали дітям до Центру соціально-психологічної реабілітації Харкова речі на суму 1 мільйон 443 тисячі 285 гривень. Йдеться про одяг особистого бренду дизайнерів Maison d’angelann — куртки, пальто, светри, Джинси, Сорочки, футболки та сукні.

Анна Чибісова і Анжеліка Святаш-відомі українські дизайнери, засновниці бренду Maison d’angelann, який з’явився в 2014 році. За ці роки він став популярний в Європі-Парижі, Монако, Сен-Тропе, а також в таких країнах, як Катар і Об’єднані Арабські Емірати.